"زندگي يک جنگ نيست که بشه برآن پيروز شد بلکه يک واقعيت است که بايد آن را تجربه کرد." ناشناس

۱.۶.۸۷

همکلاسيها و معلمان عزيز من

به ياد دوران مدرسه در سيريک و ميناب، اين اسامي فقط تعدادي ازهمکلاسيهاي من در آن دوران هستند که با بيشتر اين عزيزان تا پايان دبيرستان باهم ديپلم گرفتيم. براي تک تک اين عزيزان همکلاسي آرزوي سلامتي و موفقيت دارم. و خوشحال ميشم از اين طريق با همديگر در تماس باشيم. دوست همکلاسي شما محمود زرهي - سوئد
محمد کمالي، بيلائي
خالد بنار، بيلائي
محمد رحماني،بيلائي
ابراهيم حاجي زاده ،چالاکو
محمود عبدرحماني ،چالاکو
محمد حيدري، چالاکو
ابراهيم زره زاده، چالاکو
محمد دادي زاده، چالاکو
محمود آتش پرور،کنکي
موسي سالاري، کنکي
محمد آذرخشي، کنکي
حسين محمدي نژاد،کنکي
علي حاجي زاده، طاهروئي
حسين مراد زاده، پا مسجد
تعدادي از معلمين محترم در آن دوران:
اولين معلمان دوران ابتدائي ( عبدرحمان عيسي زاده، دو خواهر محترم و با مهر ماه بي بي کهن پور و عاليه کهن پور) آقآيان گرامي ميرو طاهري ،عيسي پاخيزه، حسن رستمي، محمد افسري، بني اسدي و تعداد ديگر معلمين عزيز براي همه اين فرهنگيان که در رشد و تحصيل من و ماها سهم بسزائي داشته اند و کماکان دارند ضمن قدرداني براي همه اين عزيزان در هر جا و در هر موقعيتي که هستند آرزوي خوشبختي و موفقيت دارم.
محمود زرهي- سوئد
Powered By Blogger